På dagis

Nu är Devin på dagis, det gick riktigt bra att lämna fast att jag inte kan säga någonting. Tog med snutten och lite extra nappar som jag visade för Helena som är hans inskolningsfröken.

Direkt vi kom dit så kom Julia fram och pussade och kramade länge på Devin och sa "han är så söt". Jag blev ju nästan lite tårögd för att det var så gulligt -hihi- Han kanske har skaffat sig en lite äldre flickvän där utan att berätta något för sin mamma.

De hade även satt upp en stort papper på dörren med bilder på honom och vad han gör där och skrivit "Välkommen Devin!". Var lite kul att se för under varje bild var en liten text om vad han gjorde och sådär också. Han verkar verkligen stortrivas!!


Vill iväg till dagis!

//S

Kommentarer:
Postat av: mia

Här va de lite nytt! Kul att han trivs och att Julia är så snäll :)

Vad magen har vuxit! ser så mysigt ut, fast jag hatade o va gravid så längtar man ändå tillbaka när man låg o pratde med magen o smekte på bebisen där inne. Kanske vi ses på dagis nån dag för på öppna ser vi ju inte till er:) I morgon är det rytmik att inte ni är med??


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits