Seg dag

Usch vilken seg dag detta varit. Jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på för saker med Devin på helgerna när David jobbar!? Han blir ju rastlös på tre sekunder och vill inte göra något alls här hemma då. Så vad gör man? Vad gör alla andra?

Idag klädde jag iaf på Devin och gick ut. Han fick springa fritt och sen fick han gunga också, vilket han älskar. Men man kan ju inte vara ute i flera timmar direkt, för det är ju inget roligt det heller.

  
Kul att springa runt och att gunga!!

Efter att vi var ute så sov Devin middag i TRE timmar!! Jag somnade också och vaknade av att David kom hem från jobbet.. Devin sov alltså fortfarande då -shit- Var nog jobbigt att springa ute en massa.

Vi har vart till godislagret också, sen förbi mina föräldrar en stund.

Nu sover busungen iaf gott.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

finns inte s¨å oerhört mycket att göra om helgerna i denna stad sp inte för småbarn. du får släppa lös han på vår tomt till sommaren;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits