Shoppat

Vi tog oss en tripp till Karlstad idag för vi hade så himla tråkigt här hemma och Devin är ju rastlös till tusen när man inte ens kan gå ut för det är så kallt -brr-

Vi hittade en diskmaskin vi ville ha på Siba, för man fick tydligen inte ha bänkdiskmaskiner här i lägenheten för hyresvärden!? Helt stört. Så vi ska lämna tillbaka den jag fick i julklapp och köpa en stor istället. Iaf, så hittade vi ju en vi ville ha på Siba.. men då är den såklart helt slutsåld och de visste inte när den skulle komma in igen -suck- Får väl fortsätta handdiska ett tag helt enkelt, vilket jag HATAR! Vilket i-landsproblem egentligen.

Vi gick lite inne på Bergvik också och där blev det iaf lite köpt..



Denna body från polarn och pyret till Devin. Kommer nog matcha ett par byxor som jag beställde till honom jättebra -hoppas-



Till mig blev det hårsnoddar och hårband! Alla mina försvinner ju spårlöst här hemma, dels för att Devin gömmer dem och dels för att katterna tycker hårsnoddar är skitkul att leka med så de drar sönder dem. Välbehövligt med andra ord!

//S

Kommentarer:
Postat av: Angelica

bor ni på stenbacken? samma sak var det för min syrra, så de fick oxå köpa en stor diskmaskin.. Kolla elon, där har dom bra o billiga diskmaskiner :D

Postat av: Renate

märkligt, vi har bänkdiskmaskin...visserligen har vi privatägare av huset också =s

2009-01-05 @ 23:12:18
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Vi har bänkdiskmaskin och det är faktiskt inte alls bra. Nu är det väl skillnad på vilken man har men vår diskar dåligt, drar massor av energi och man få knappt plats med något och behöver därför diska jätte ofta. Vi funderar på att byta ut den till en stor men vi drar oss lite för att göra det då vi isf måste ta bort skåp och vår värd är ganska jobbig att ha att göra med. Som det är nu måste vi ofta köra disken två gånger eller handdiskade innan eller efter. Då känns det ganska värdelöst.

2009-01-06 @ 13:03:48
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se
Postat av: emma

Vilken konstig hyresvärd! Varför ska man inte få ha bänkdiskmaskin. dumt dumt tycker jag!

2009-01-06 @ 16:45:03
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: marie

öhh varför får man inte de . skummt

2009-01-06 @ 22:10:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits