Small Paul

Fick hem bodyn som jag beställde från my-baby idag och usch vad besviken jag blev! För det första så fick jag ju inte med allt jag beställde för det var ju slut och för det andra så var denna bodyn lika stor som en storlek 56 ungefär!! Det står 12-18 månader på den, menar de minibarn då eller?? För Devin kunde nog haft denna när han föddes ungefär och han är ganska normalstor. Tur vi ska ha en till snart så kan den få denna istället.. men man blir ju lite besviken eftersom jag beställde den till Devin.

//S

Kommentarer:
Postat av: Joanna

Va tråkigt med boddyn :( men som sagt tur att ni ska ha en till snart. :)

Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Åh, vad trist. De kanske går efter Elly och Nadja stora barn. Jag har precis fått lägga undan bodys som vi började med förra vintern (62/68). Verkligen väl använda kläder, men då vek jag ju upp dem mycket i början. Nytt köper jag bara 74 eller 80.

2009-01-08 @ 14:41:26
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se
Postat av: Elin

Tråkigt att det blev så.

2009-01-08 @ 19:28:08
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits