Sova

Nu ska jag lägga mig och hoppas på en skön natts sömn för det fick jag inte natten till idag!! För det första så vaknade jag och var kissnödig och så fort jag ställde mig upp hörde jag att Devin också var vaken, kollade på klockan och den var ju bara 03.20. -suck- Han var ju såklart hungrig eftersom han vägrade all kvällsmat jag försökte ge honom, så det var ju bara att göra välling det. Efter det hann jag precis somna om lagom till att Davids väckarklocka ringde klockan 04.30 och han skulle iväg till jobbet. -suck igen- Jag har jättesvårt att somna om också.. När han väl åkt så började katterna att härja och jag hann precis somna om runt klockan 7 igen och 07.40 var Devin pigg och vaken och ville upp. -jippi-

Nej.. i natt ska jag fan sova hoppas jag! Devin åt 200 ml välling i sängen innan han somnade så jag hoppas inte han vaknar hungrig. Han har aldrig tidigare fått somna med välling, men nu fick han det iaf och det gick ju ner så..

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

välling är bra ;)

Postat av: Renate

Hoppas natten blev bättre!

2009-01-10 @ 16:36:56
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits