Sovmorgon

Jag fick lite välbehövlig sovmorgon imorse. Somnade sent igår och sen vaknar man ju ungefär en gång i timmen för att man är täppt i näsan, hostar, inte kan svälja osv. Jag verkligen hatar denna förkylning av hela mitt hjärta och hoppas att den behagar försvinna väldigt snart för jag orkar inte mer. Jag sover bara korta stunder i sträck och mår allmänt piss + att jag inte ens kan prata med någon.

Min röst blir inget bättre heller, den är totalt väck verkligen. Kan inte göra ett litet ljud ens :(

//S

Kommentarer:
Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Ja verkligen, och det finns inget man kan göra åt saken heller :/

Postat av: maja

hoppas du mår bättre snart... vet sj hur det e å ha ej ngn ork... kramiz

2009-01-26 @ 06:22:37
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits