Storhandlat



Ja, som jag skrev förut så skulle vi ju åka iväg och storhandla och det blev verkligen storhandling den här gången! Tur att vi hade massa rabatter annars är det ju rena rånet att köpa blöjor. Barnmat köpte vi ingen alls, bara gröt till Devin. Han äter ju på dagis nu för tiden eller så får han det vi äter här hemma.. blir iaf mycket billigare utan den sjukt dyra barnmaten som visserligen är himla praktisk. Nu har vi iaf blöjor så det räcker ett tag, köpte två paket med libero och ett med pampers bara för att utnyttja alla rabatter -fniss-
Nu har vi även mat ett tag framöver, men ändå får man sån himla idétorka på vad man ska äta. Jag hatar verkligen att laga mat, så himla tråkigt. Man skulle ha en personlig kock!
Jag glömde ju köpa godis också!! Jag som är så sjukt sugen.. får se om jag överlever här hemma eller om det blir att tvinga ner David till den lilla kiosken ;)

//S



Kommentarer:
Postat av: * Linda me Cazandra *

Klart jag har dig via bloglovin =) Trevlig helg. Kram

Postat av: marie

ja hörde att tony hade träffat er och att du fortfarande int eha rnån röst va jobbigt. Sätter erner och kolla i lite kokböcker då brukar man alltid få lite ideer

2009-01-31 @ 14:08:53
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits