Testing testing

Devin testar sina gränser och vårt tålamod hela tiden nu för tiden. Han vet att han inte får göra vissa saker, men han måste ändå testa dem minst 10 gånger om dagen ifall att vi kanske har ändrat oss så att det helt plötsligt är okej.

  

Direkt han kom hem förut från farmor så fick jag världens goaste kram från honom, nästan så man blev tårögd och farmor blev avis -hihi- Sen när hon stängde dörren var det att springa in och testa de saker som man inte får göra. Det är precis som att han vet nu också att jag inte kan säga till honom eftersom jag inte har någon röst, så nu var det ju superkul att testa mammas gränser lite mer än vanligt. Att klättra på tv-bänken är ju strängt nej, så det var ju fort upp på det som attans och stod där och skrattade sen. När jag tagit ner honom sprang han till diskmaskinen och skulle pilla på den, sen var det tvn och tv-dosorna. Han är allt en busig liten unge med egen vilja.

Nu ligger han iaf i sängen och sover.

//S

Kommentarer:
Postat av: My

Gud så söt han är :)

Postat av: My

Ja om är sjukt goda :D nej de är ett helvete, sov bara på mage innan och nu ska man försöka vänja sig med att ligga på rygg eller sida, de är jätte jobbigt :(men man får ju något gott för de så ja ska inte klaga igentligen :)hehe..

2009-01-24 @ 19:43:27
URL: http://mylundgren.babyblogg.se
Postat av: My

okej, hade ja faktist aldrig höer, nej de vill man ju absolut inte.. då vet ja vad ja har att vänta mig ;) haha..

2009-01-24 @ 19:54:08
URL: http://mylundgren.babyblogg.se
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Svar:

Jaa du säg det..Jag börjar undra vad det finns för lärare/skolor..Säger inte att min son är snällast på jorden men jag hade aldrig försvarat hans beteende som de känns som att lärarna gör i detta fall..Men får bita ihopa å gå med allt till rektorn på måndag..





Passar på att önska er en fortsatt trevlig lördag kväll å även söndag

2009-01-24 @ 19:55:54
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: matilda - mercedes mamma

vilken sötnos! Du får bygga en klättervägg med madrasser under, haha.

♥Matilda & Mercedes♥

2009-01-24 @ 22:08:48
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: emma

Tror dem är inne i en sån ålder nu. De behöver testa gränser och se hur föräldrarna reagerar. Vilde är precis likadan, det är jätte jobbigt för man måste ha stenkoll hela tiden annars sitter han helt plötsligt i fönsterkarmen typ. haha

2009-01-25 @ 12:01:42
URL: http://psychobilly.bloggsida.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits