Utmanad igen

Jag har blivit utmanad av Linda & Sara.

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

  1. Jag är jätterädd för att bli blind, så på nätterna så måste jag iaf kunna se konturer i rummet annars tror jag att jag förlorat synen och får panik. Var inte så jättekul i mörkerrummet när jag gick fotoutbildningen vill jag lova, för jag fick springa ut och in hela tiden för att försäkra mig om att jag inte blivit blind ;)
  2. Jag var mobbad när jag var liten och trodde aldrig att någon skulle vilja ha mig. Jag trodde alltså att jag aldrig skulle få familj eller en lycklig framtid, livet var pest.
  3. Jag hatar att se tiggare på stan för jag får så sjukt dåligt samvete av att gå förbi dem utan att ge dem pengar.. men skulle jag ge alla tiggare som jag sett pengar så skulle jag nog blivit en tiggare själv tillslut.
  4. Efter att jag födde Devin sa jag att jag aldrig mer skulle skaffa barn igen för det var inte värt mödan.. men här sitter man ju mindre än 1,5 år senare och ska snart föda igen och jag längtar!
  5. Jag är väldigt envis och blir skitsur när saker och ting inte går precis så som jag vill, vilket inte är så ofta så jag får väl lära mig att inte bli sur så lätt.
  6. Jag stör mig på folk som pratar i gåtor och inte får fram saker så man fattar vad de pratar om. Jag får typ damp på sånna!
  7. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir "stor". Börjar få lite smått panik över det hela!


Jag utmanar:
Malin
Camilla
Mia
Therese
Renate
Ritha
Jenny

//S



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits