Amning

Jag tror min mjölk håller på att försvinna nu tyvärr. Jag började ju faktiskt trivas med amningen nu.. men men, huvudsaken är ju att Vilde blir mätt och nöjd och snart kan man ju börja med smakisar till honom också. Jag tycker iaf jag varit duktig som nästan helammat 4 månader nu :) Jag fortsätter att amma ett tag till i hopp om att mjölken kanske kommer tillbaka eller om det bara är så att han är inne i en tillväxtperiod och behöver lite mer just nu - därför han vill äta så ofta? Ja, vi får se. Annars är ju ersättningen också väldigt bra och smidig förståss!

Blir ju lite ledsen av tanken på att kanske behöva sluta amma :/


Kommentarer:
Postat av: Amy

bara att fortsätta amma så stimuleras kroppen till att producera :)

Postat av: marie

ja fortsätt så stimulerar de. de är säkert bara en period de had ejag med när jag pumpade! håll ut

2009-07-30 @ 22:19:23
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits