Härlig dag!

Visst är det härliga dagar då man knappt hinner sitta vid datorn, då betyder det ju faktiskt att man är iväg och gör något :)

Imorse runt tio-snåret så packade jag in barnen i bilen och körde iväg till deras farmor ute i skärgårn. Där var vi en liten stund innan jag var tvungen att åka igen för att möta Emma och hennes lilla Alice som är på besök här i stan några veckor, bor annars i Göteborg :) Farmor skulle vara barnvakt åt Devin under tiden eftersom det var runt hans sovtid som vi skulle ses. Så snällt att hon alltid ställer upp!


Alice och Vilde

Jag mötte iaf upp Emma och sen knallade vi runt på en promenad. Vi gick i flera timmar verkligen, men kändes som en kvart eller något. Precis så det ska vara när man går med någon trevlig person :) Var tvungen att söka lite skydd från regnet en liten stund bara, men det passade bra för då hade vi amningspaus samtidigt - smidigt värre! Regnet timade in sig bra för en gångs skull.


Vilde och Alice

Efter amningspausen vart vi hungriga och begav oss till Thai-restaurangen för att avnjuta deras underbart goda buffé. Eller ja, jag fick avnjuta den, Emma fick amma hela tiden för Alice vart visst mer hungrig när vi skulle äta ;) Vilde sov för en gångs skull som en stock han! Vissa dagar har man tur.

När Emma hade fått i sig sin kalla mat så knallade vi bort till godislagret för hon skulle köpa godis till lilllördagsmyset som det var idag tyckte hon ;) Jag höll mig faktiskt och köpte ingenting alls -duktig- Sen skiljdes vi åt för jag var tvungen att gå hemåt och möta upp storprinsen som hade haft jättekul hos farmor som vanligt! :)


Devin kommer hem igen! :)

Tack för en mycket trevlig dag som jag gärna gör om! Så kul att träffa vänner som man inte sett på så himla länge :)



Kommentarer:
Postat av: Maria

Vilken underbar dag ni verkar ha haft:)! Och tycker du var jätteduktig som inte köpte något godis!!



Postat av: marie

låter som en mysig dag:D

2009-07-16 @ 19:37:42
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits