Jobbig natt

Vet inte vart de där bra sova-nio-timmar-i-sträck-nätterna försvann faktiskt, för nu är det max 2 timmar i sträck som han sover och sen vill han äta! Han äter som en häst tycker jag, för han blir ju aldrig mätt. Är nog en tillväxtperiod nu runt tre månader, det måste vara det!? Han har börjat skrika en massa nu också och jag tror det är för han inte får sova hos mig, men jag vill inte vänja honom vid det för då blir det väl snart hela nätterna han ska sova på mig och då kan inte jag sova och då blir jag en skitarg, sur, grinig mamma :/

Hoppas det bara är en kort period som han är såhär, för nu är han lite jobbig om man får säga så. Jag blir ju också jobbig och får världens kortaste stubin vilket man inte vill ha som mamma!

Nej nu ska jag fixa lite mat här.

Puss ♦


Kommentarer:
Postat av: malin

Ge lite ersättning då? Kan ju vara mjölken som sinar lite med när du blir stressad!

Postat av: Elin

Jag har för mig att det var likdant vid den åldern :)

2009-07-08 @ 16:42:58
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits