Klippning

Nu har vi precis varit nere på stan här och beställt en tid för klippning åt mig. Jag behöver verkligen klippa mig nu för jag börjar få klyvna hårtoppar - grejen är ju den bara att jag har ingen som helst aning om hur jag ska klippa mig. Kom med tips! Jag vet inte ens om jag vill ha kvar mitt riktigt långa hår nu eller om jag ska klippa av det som jag alltid brukar när jag börjar få långt, eller om jag ska permanenta (rak/lockigt) eller färga? Eller vad jag nu ska göra.. Ingen aning alls! Bara trött på att ha det som nu, så slitet så det knappt går att borsta ens.

Jag gillar ju rött hår, men det är så jobbigt att behålla så det ser fräsht ut hela tiden, måste ju färga om massor då och man är ju inte gjord av pengar direkt. Kanske ska göra mitt lite ljusare? Det har jag nog aldrig testat förut förutom när jag blonderade mig då, men det vill jag inte göra om ;)

Nej, snälla bombardera mig med tips tack! Skicka gärna länkar på olika frisyrer också så jag får några idéer.

Puss ♦


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Kanske en ganska uppklippd halvlång frisyr och ljusbruna och röda slingor? :)

2009-07-08 @ 21:08:36
Postat av: marie

jag tycker du ska behålla lite av de långa. du passar i långt sen vart de väldigt fint när du rakpermanenta sig. Hellre rött än blont tror du passar bättre i de:) kul men lite förändrig. vilken frisör blev de?

Postat av: natalie

kanske lite uppklippt me lugg? :)

2009-07-09 @ 09:35:01
URL: http://naattoo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits