Tack

Nästan direkt efter jag skrev det förra inlägget så började det spöregna, åska och blixtra som bara den här. Devin vägrade ju vällingen också så jag tog med den, honom och en filt att ha runt oss och satte oss på balkongen och myste och kollade på blixtarna :) Han ville inte ha välling, men han var väldigt intresserad av blixtarna och dundret. Han sa "oj" hela tiden.

Jag blev faktiskt rädd några gånger för jag är lite rädd för åska sen det slog ner i mitt rum när jag var typ 17 år. Vaknade av mega smäll och ett stort blått sken i rummet, inte så trevligt. Min dator och tv gick helt sönder också :( Iaf så försökte jag att inte visa att jag var rädd för Devin för jag vill verkligen inte ha barn som är rädd för åskan. Så vi satt där och kollade och hade jättemysigt faktiskt.

Nu sover båda barnen. Vilde ligger och kramar en kudde inne på sängen, jag låg där först men lyckades ta mig bort och fick lägga kudden där som substitut för mig haha ;) Funkade ju.

Blir nog sängen tidigt idag tror jag för jag är faktiskt jättetrött!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Jag förstår din rädsla med tanke på vad vi har varit med om idag!



Ha en fin kväll!

Postat av: sara

Vad mysigt.

2009-07-04 @ 09:24:59
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: marie

det behövdes verkligen!

2009-07-04 @ 20:03:44
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits