Bloggjävel

Okej, nu är det så att bloggen inte funkar något vidare bra för mig. Kan inte lägga in bilder eller något och då känns det faktiskt skitträligt att skriva om vad jag gjort under dagen idag eftersom jag tog massor med bilder för att kunna ha till bloggen. Bloggjävel, helt enkelt! Alltid är det ju något som ska krångla.

Jag kan ju iaf skriva att jag köpte sån MAM-Ultiventflaska för att testa om Vilde ville ta den istället, men icke! Det funkade absolut inte heller -suck- Han skrek minst lika mycket som igår när vi provade, bara inte lika länge som tur var. Jag fattar inte varför det är så svårt att ta flaska när han tar napp. Ur flaskan kommer ju faktiskt något gott, det gör det ju inte ur nappen.. men men.. Jag kommer väl aldrig förstå heller.

Bild på vagnen kan ni ju inte heller få se eftersom det inte funkar med så mycket på den här bloggen. Hoppas på bättre lycka imorn så ni kan få se lite bilder och min nya vackra vagn.. eller ja, Vildes!

Natti!


Kommentarer:
Postat av: Camilla

Vilgot tog inte flaskan förren han var ca 6 månader.

Napp har han haft sen han var 4 dagar. Tror inte det har någon koppling faktiskt. Vet flera som har barn då barnen vägrat nappen men tagit flaskan :)



Hoppas det löser sig med amningen det är ju så smidigt när det väl fungerar ordentligt!

Postat av: marie

ja ajg vet skit tråkigt bara krånglar hela tiden:S

2009-06-19 @ 00:11:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vi har en Avent flaska till Isabella.

Testar du att blanda bröstmjöl och ersättning? Det kanske är smaken på ersättningen han inte gillar? Ha en härlig midsommar!

2009-06-19 @ 09:43:05
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits