Fika

När Devin gått och lagt sig så tog jag Vilde i vagnen och knallade ner till stan för att möta Marie och Neo för en fika. David var såklart hemma med Devin så ingen får för sig något konstigt här ;)
Blev en sallad för mig och en muffins för Marie. Var trevligt att prata lite och Vilde sov faktiskt i vagnen hela tiden! Faktum är att han fortfarande ligger och sover i vagnen så jag får nog nästan väcka honom snart för han har sovit sen halv ett.

Neo satt och busade och slog på bordet hela fikat och gjorde glädjetjut! Tror han ville väcka Vilde, men det lyckades han minsann inte med för han sov som en stock!


Nu är David ute med Devin och sen när de kommer tillbaka vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt.. men något blir det väl!




Kommentarer:
Postat av: Maria

sötis Neo:). Hehe har du en lite sjusovare tro? :)



Postat av: Veronica

Ja men vadå.. Som om det bara är jag som gör det?

2009-06-13 @ 18:09:09
URL: http://veronicahall85.webblogg.se/
Postat av: marie

haha nej han misslyckades och tur de;D de var trevligt!:D

2009-06-14 @ 09:07:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits