Promenad med bad


Kul att plaska i vattnet

Jenny kom hit imorse vid halv tio och då tog vi och gjorde iordning barnen och gick iväg på en promenad ut mot skärgårn. När vi kom till skymningen såg jag att dagiset var där med några barn så vi gick också ner dit och Devin ville ju genast bada och såklart han fick det i värmen! Trodde han skulle tycka det var kallt, men inte då. Inte ens när han sprang i så han trillade reagerade han, så det var nog bara skönt för honom :)


Devin, Miranda och Helena


Devin

Efter vi vart där tänkte vi gå längre ut i skärgårn till en lekplats där ute, men när vi kommit halvvägs så var det så sjukt stekande hett så vi vände för att gå till kfum och köpa glass istället. Där hade de såklart inte öppet konstigt nog, för det var massor med folk där.. men nej, de öppnade klockan ett. Dåligt!
Devin hade ju vid det här laget blivit ganska otålig men vi lyckades ta oss till kiosken här vid oss där vi bor och köpte glass där istället. Aldrig sett en glass smälta så fort som den gjorde idag tror jag, poff var den borta. Gott var det iaf, det man lyckades få i sig innan den försvann bort i solen.

Var en jättetrevlig förmiddag iaf.

Nu sover bägge barnen här och jag har precis ätit lite mat. Sen ikväll blir det grillning hos min mamma och pappa, ska bli gott =)

Totalt i veckan: 40,9 km



Kommentarer:
Postat av: marie

Låter som en jätte trevlig dag. skönt att få svalka sig lite i värmen!

Postat av: Carolina

Sv: Ja, han hade säkert kunnat ta barnen - men han är den som mest gillar henne, jag tycker bara att det är en kul grej att det kommer en "kändis" hit - så därför kändes det mer rättvist att han får gå :)

2009-06-26 @ 15:45:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carolina

GRATTIS! (Ta en kik i min blogg ;))

2009-06-26 @ 20:19:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits