Snigelräddaren

När jag gick till dagis förut för att lämna Devin var det sjukt mycket sniglar ute och vandrade. Jag tycker de är så söta så jag fick ju gå och plocka bort flera stycken från mitt i gatan för att de inte skulle bli påkörda! De har verkligen inget trafikvett de där små djuren, eller så tror de att de kan gå snabbare än vad de gör så de kanske möjligtvis skulle hinna över vägen innan nästa bil kommer.. galenskap!

Jag har ju gjort dagens goda gärning idag iaf som räddat flera stycken sniglar!


Kommentarer:
Postat av: Amanda

haha...du är rolig du! ^^

Men bra att någon värnar om dom små djuren. :o)

Postat av: sara

en fördel med stor stan, inga sniglar och maskar, ucsh äckliga djur..

2009-06-10 @ 12:20:47
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Jessie

det var tamejtusan det löjligaste jag hört i hela mitt liv, hur gammal är du?

Hur många småkryp och insekter tror du inte du mosar när du rullar omkring på barnen i vagnen?

Löjligt...

2009-06-10 @ 20:02:24
Postat av: Anonym

hahaha du är som mig :D:D:D

2009-06-10 @ 21:11:05
Postat av: Jenny

hahah, va rolig du är :D

2009-06-10 @ 21:37:54
URL: http://[email protected]

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits