Som vanligt..

..så blev det en tur till skärgårn idag på eftermiddagen igen efter vi hämtat Devin på dagis. Är ju så mysigt där ute och barnvänligt också så man vill ju vara där hela tiden när det är såhär varmt. Devin har ju badbalja där ute också så han kan bada precis när han vill -perfekt-


Mums med melon i värmen

Barnen kan ju nästan inte få nog med vätska i värmen nu och melon är ju nästan bara vätska, som är god och ätbar. Hur bra som helst :) Devin åt nästan en hel liten melon själv.. han gillert som det så fint heter på värmländska.


Vilde och jag

Det är jättejobbigt i värmen nu för lille Vilde, han lider verkligen. Vagnen blir som en bastu också så där kan han inte ligga =/ Får amma ganska tätt nu för att vara säker på att han får i sig mycket vätska.. lite svårt när man inte bara kan slänga honom i badbalja som med Devin.. är ju alldeles för kallt för honom det! Ingen melon går ner där heller ;) Inte än iaf haha.

  
Bus i baljan med kläder på

Devin blev så sugen på ett sista bad innan vi skulle hem så han sprang i med kläderna på! Jag visste ju hur det skulle sluta, men brydde mig inte så mycket. Är ju ändå så varmt så han kunde sitta i bara blöja i bilen så ;)


Plupp så trilla han ;)

Ja, jag visste ju som sagt att han så småningom skulle trilla så som han kuta runt där i, men whatever. Gjorde inte så mycket och han hade ju jättekul :) Blev bara blöjan på hemvägen och det funka ju finfint det!

Nu sover bägge barnen här och jag ska nog göra detsamma.


Kommentarer:
Postat av: Amy

haha kul att bada tydligen :)

Postat av: MissMessyHead

Söta pojkar :)

2009-06-29 @ 22:27:10
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/
Postat av: malin

Alice trilla i sin badbalja förut, och vi fick det på film till och med, garva så jag tjöt ;) Haha

2009-06-29 @ 22:37:45
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Sugen jag blev på melon nu. Kul för Devin att kunna bada så mkt.

2009-06-30 @ 19:08:02
URL: http://elinnorgren.blogg.se/
Postat av: marie

ja perfekt där ute för barna.

Ja melon är jättebra gott och mycket vatten samma med gurka lr ja allt frukt och grönsaker är jättebra. så länge man ammar så kan inte barnet få vätskebrist emn ajg kanske bara yrar?

2009-06-30 @ 19:36:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits