Värmebölja

Puh, säger jag bara! Vilken sjuk värme det varit idag, känns som luften stått stilla liksom.. bara stekt! Jag som aldrig bränner mig tror nästan jag gjort det idag och då har jag verkligen inte solat, för det är det värsta som finns.. finns ju knappt tråkigare än att ligga och sola!

Dagen började iaf med att vi gick hem till min mamma och pappa. Vi skulle tagit bilen om det inte var för att hela avgasröret trillade av -suck- Inte så roligt eftersom vi ska besikta den på måndag.. Jaja, det var iaf olidligt varmt att gå redan då, men vi klarade oss hela vägen fram!!


Devin och morbror Andreas

Var egentligen inte meningen att vi skulle tillbringa hela dagen där, men så blev det. Devin sov inne på min mammas och pappas säng, så det gick faktiskt riktigt bra. Vi grillade hamburgare och Devin åt en och en halv!!! Jag var proppmätt efter en, men han åt ju som en häst han. Matglad kille ;)

Gott med mat!

Vilde somnade gott på altanen i skuggan

Var så varmt så vi ville vänta med att knalla hemåt så länge som möjligt faktiskt.. men när vi gick hem sen var det faktiskt ännu varmare. Stekte på precis hela jävla vägen också! Solen rätt i nyllet och inte skugga någonstans, fy bubblan. Trodde jag skulle avlida. Blev ju ganska många vätskepauser iaf.

  
Plask i liten balja!

Innan vi gick så fick Devin plaska lite i en balja iaf så han skulle svalka av sig lite. Det tyckte han var skoj, men vi måste ju fixa så de har en större balja där eller kanske till och med en liten pool. För det där håller ju inte ;)

Varit en härlig utedag idag iaf :)

Totalt i veckan: 49 km



Kommentarer:
Postat av: marie

du får smörja in dig ordentligt sådana här dar för de tar som attan. Nej att ligga och sola är inte så skönt. som behagligast på kvällarna nu!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits