Yesterday

På förmiddagen igår åkte vi ut en sväng till Davids mamma i skärgårn. Devin fick busa omkring lite ute och det är ju alltid lika uppskattat såklart :) Vi blev inte där så länge dock, men Devin hann iaf klämma ner två pannkakor innan vi åkte därifrån för att lägga honom för att sova middag.

På eftermiddagen tog jag Vilde i vagnen och gick hem till min mamma och pappa. Altanen var nästan helt klar nu, förutom glasrutor och dörr, och min bror stod och grundmålade den :) Blir nog kanon det där.
David och Devin kom efter i bilen för de latmaskarna orkade inte gå -hihi- Nej, men vi skulle ta bilen hem sen för att hinna med tvätt-tid så det var därför.
Vi fick mat där och det var riktigt mumma!! -tack-



När vi sen åkte hem för att tvätta stannade jag och Devin ute och lekte lite. Var massa barn ute på gården och busade men Devin lekte mest med en liten som bor här i samma trappuppgång. Vi hade riktigt kul faktiskt!



Blev mycket fotbollsspelande som ni ser här, men det var riktigt roligt att se de två småttingarna springa efter bollen som galningar här :)

Det var väl istortsett gårdagen det.

Totalt i veckan: 31,1 km



Kommentarer:
Postat av: marie

hihi va skoj. sötnosar:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits