Babysim

Babysim idag som vanligt på söndagar, superkul! Jag var dock inte med i vattnet för jag har så ont i magen idag också, så jag satt och kollade på istället och filmade lite och tog några kort.

Mina älsklingar i vattnet ♥

Idag fick de testa att ha på sig flytväst också, men det var inte så poppis från Devins sida eftersom man ligger och flyter på rygg då och han vill ju ha koll själv! Det gick när han hade visselpipan att greja med, men sen blev han skitsur för att han inte kunde vända sig och ta sig framåt själv -haha-

  
Devin med flytvästen

Ska ladda upp lite filmer på honom i badet också, så håll utkik!

//S



Kommentarer:
Postat av: Carolina

Så fina bilder :)

Postat av: maja

härliga bilder...

2009-03-01 @ 15:30:07
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: Maria

Jättefina bilder på sötnosen, han ser ut att älska babysimmet:)

2009-03-01 @ 15:42:43
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits