Dagen

I natt sov jag faktiskt någon timme och det var riktigt skönt även fast jag sov på soffan. Liggandes är inte ens att tänka på för då kommer hostan på 2 röda sekunder och anfaller mig!! Jag sov även lite på dagen när Devin vilade middagsluren -skönt- Sova är verkligen något jag behöver nu känner jag för att orka med en förlossning!

  
Kul med grus :)

Annars idag har vi varit ute en svänga, Devin älskar ju att vara ute :) Jag satt mest och kollade på när han sprang runt och var överlycklig över att pilla med allt grus. David fick vara den som sprang och kollade så inte allt för mycket hamnade i munnen haha.

När David sen dragit till jobbet och Devin vilat klart åkte vi ut till Davids mamma och var där tills halv sex. Devin busade massor med farbor Jacob och plastfarfar Kenth :) Han verkligen älskar dem, det syns så väl.

Nu sover han och jag sitter och väntar på att Robinson ska börja så man har något att glo på.

//S


Kommentarer:
Postat av: sara

tänkte frågat leker han så bra själv ute att du bara kan se på, sen läste jag vidare att david var med. hur går det på kvällen också om du är ensam med honom och du mår så dåligt?

Postat av: marie

mår du bättre nu?

2009-03-22 @ 22:56:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits