Gåvagnen

Devin har hittat gåvagnen igen här hemma och nu är det full fart på den, han springer för fulla muggar och svänger och sladdar och har sig. Han gillar ju att flytta runt på saker så nu när han såg den igen blev han superglad för nu har han både kartonger, leksaker och en gåvagn att möblera om med ;)

  

  

Jag visade ju såklart att han kunde åka i den och nu vill han bli skjutsad runt överallt istället för att springa med den haha. Dumma mig, men det var kul så länge jag orkade iaf. ;) Hoppas han glömt till imorn att han kan sitta i den så han nöjer sig med att springa runt med den igen, busungen!

//S


Kommentarer:
Postat av: sara

hehe ebba leker ofta med sin

Postat av: maja

elias leker med mkt med sin...

2009-03-02 @ 16:46:56
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: Becca

Tänk att våra killar har blivit så stora, alltid lika faschinerande tycker jag :D

2009-03-02 @ 17:05:49
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits