I brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år?
28
.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
David och Devin

3. Hur lång är du?

169


4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Twilight


5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast?

Davids mamma


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?

Fan va tråkigt :(


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta


10. När såg du senast din mamma?

Igår


11. Vilken ögonfärg har du?

Grön

12. När vaknade du i dag?

Har jag ens somnat?

13. Vilken är din favoritjulsång?

Har ingen


14. Vilken är din favoritplats?

Sängen när man inte har foglossning


15. Vilken plats föredrar du minst?

Något instängt mörkt ställe


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Förhoppningsvis inte här


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Grådvärgarna i Ronja Rövardotter

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Wipeout
 
19. Hur stor är din säng?

180 cm


20. Har du stationär eller bärbar dator?

Båda, men inte sett min bärbara på flera månader


21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Trosor


22. Hur många kuddar har du i sängen?

4


23. Hur många landskap har du bott i?

Värmland, skåne


24. Vilka städer har du bott i?

Kristinehamn, Torsby, Sunne, Kristianstad, Brisbane

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor


26. Är du social?

Ja, ganska


27. Vilken är din favoritglass?

Lakrits eller polka


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Något med choklad


29. Tycker du om kinamat?

JA!!


30. Tycker du om kaffe?

Nej

31. Vad dricker du till frukost?

Juice med järn och folsyra eller té, ibland o'boy

32. Sover du på någon särskild sida?

Är jag inte gravid sover jag gärna på magen


33. Kan du spela poker?

Nej


34. Tycker du om att mysa?

Ja

35. Är du en beroendemänniska?

Det tror jag inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja


37. Vill du ha barn?

Jag har barn, barn på väg och vill säkert ha ett till om några år


38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Bassäng


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Barnen


42. Äger du dyrbara smycken?

Inte vad jag vet


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Förlossningskliniken

44. Kan du rulla med tungan?

Ja


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Vet inte


46. Sover du med gosedjur?

Nej


47. Vad har du för ringsignal?

Någon som fanns i telefonen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Pärmar


50. Flirtar du mycket?

Nej


51. Kan du byta olja på bilen?

Kan jag nog om jag anstränger mig lite


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej


53. Vilken var den senaste boken du läste?

Ingen aning, läser ju aldrig


54. Läser du dagstidningen?

Nej


55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej

56. Dansar du i bilen?

Nej? Sjunga räcker väl


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

När jag tar ut sista mammadagarna med Devin

59. När var du i kyrkan senast?

Minns inte


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Ingen aning


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Är väl en vecka eller så ungefär på Hultsfred

 

//S

 

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits