Jävla skitnatt!!!

Jag trodde verkligen jag skulle få sova så trött som jag var, kunde ju inte hålla ögonen öppna i längre än 10 sekunder i streck igår. Dessutom har jag fått Lergigan av Malin som ska vara bra mot sömnrubbningar, så jag tog en sån och jävlar i helvete så trött jag vart!! Så jag la mig tidigt i hopp om en god natts sömn.
Kunde jag ju bara glömma det!! Hosta, hosta och HOSTA hela tiden. Gick och la mig på soffan tillslut och var så trött så jag visste varken ut eller in, men det gick verkligen inte sova alls. Jag är så tät i näsan också så får ju ligga och flåsa med munnen som torkar igen på en mikrosekund ungefär, har nog druckit 3 liter vatten i natt tror jag.

Nu på morgonen är jag helt röd i ögonen och ser ut som en jävla zombie för jag inte fått sova något alls nästan på snart 5 nätter. Jag blir knäpp!!!! Har lust att sätta mig på golvet och bara tjuta för jag är så sjukt trött.. Inte vågar jag typ ringa läkare igen heller för de ger mig ju ändå ingenting och då har man betalat för ett besök i onödan liksom -suck-

Hur överlever man då?

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

men gumman usch va jobbigt. nått borde de ju finnas nån medicin som du kan få ta mot hostan. masa krya på dig kramar

Postat av: Virre

Jag hade det så i lite mer än en månad när jag väntade William. Det var oxå mot slutet. Foglossning på det där är ingen höjdare, jag vet! Tycker synd om dej, för jag vet exakt hur det känns. Fy faan. Det är bara att överleva. JAg var väldigt glad över att William kom i vecka 38 för jag hade aldrig pallat gå över tiden. Hoppas det lösen sej.. Gör som jag gjorde.. Spring i uppförsbackar och gör ca 7 situps. =P Det gjorde jag samma dag jag gick in i vecka 38 och William kom då.. Vattnet gick 4 timmar efter att jag gjorde situpsen..=P

2009-03-14 @ 12:31:16
Postat av: Maria

Usch tycker verkligen jättesynd om dig, hoppas att den dumma hostan ger med sig snart så du får sova lite bättre!



Ha en bra dag!

2009-03-14 @ 14:18:55
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits