Kattjävlar

Fy fan en sån natt det varit!! Kattfanskapen har härjat nonstop hela tiden typ så jag inte fått sova knappt en blund ens. Var ju nästan så jag tänkte låsa ut idioterna på balkongen i natt bara för att få sova lite. Fattar inte hur de orkar jävlas så mycket, det är precis som de vet vad de inte får göra och det måste de bara göra klockan 2-5 på natten!! Usch alltså >_< Önskar jag kunde störa dem lika mycket någon gång så får de se hur kul det är.. men de bryr sig ju inte det minsta lilla om något dom!

//S


Kommentarer:
Postat av: Renate

haha jag minns när jag bodde hemma så busade katterna på nätterna så jag trodde jag skulle få spel, jag brukade slänga ihoprullade strumpor låångt så de hadde något att göra i ett annat rum =)

Postat av: andrea

kanske ska göra dig av med dom?

2009-03-03 @ 18:35:23
Postat av: Anonym

Stäng in dom i köket på natten!!

2009-03-03 @ 19:25:39
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits