Lite av varje

Jag tror minsann jag mår liiite bättre idag, men det vågar jag knappt skriva ens. Jag har faktiskt fått i mig två mackor till och med!! Kändes skitkonstigt att tugga på något igen, men det gick ner även om det tog tid :) Dock har jag mitt fruktansvärda halsont och den jävla hostan och snuvan kvar, men det hoppas jag försvinner snarast för det är inte välkommet här!

Annars idag har jag mest tagit det lugnt eftersom att om jag rör mig för mycket kommer ju alla hostattacker som på beställning. Här är det snigelfart som gäller ;) Men jag har iaf plockat undan alla Devins leksaker som låg spridda överallt, så nu kan man faktiskt röra på sig här igen ^^

David däremot har tvättat all tvätt, vilket var grymt välbehövligt. Sen har han och Devin varit iväg på sista babysimmet för den här omgången :) Jag kunde ju inte ens följa med -suck- Nu är dom hos Davids mamma och hittar på bus och jag sitter här och glor..

Trött är jag också, men ska hålla mig till ikväll och hoppas på att jag somnar och kan få sova någorlunda hostfritt.

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Ta inte mollipect till natten bara, är effedrin liknande i den tro jag. Så man blir pigg.

Postat av: maja

hoppas du får sova inatt.

2009-03-15 @ 18:46:07
URL: http://metrobloggen.se/elias0711

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits