Något jag INTE skulle gjort

Fick för mig att gå ner till den lilla butiken här runt hörnet med Devin och fixa så vi har frukost till imorgon. Är inte långt alls verkligen så jag tänkte att jag skulle fixa det lätt.. Började hosta lagom jag kom till butiken och sen hostade jag konstant tills jag var hemma igen och gör fortfarande :( Nu har jag skitont i huvudet för att jag hostat så sjukt mycket -blää- Känns verkligen som man ska sprängas sönder för att man tar i så. Usch och fy!!! Varför gick jag dit för?

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Gå och lägg dig och försök och vila, du borde somna om du tar några av mina tabletter. Som sagt kan du ju ta två. Då borde du absolut inte vakna av hostan.

Postat av: Carolina

stackare :(

2009-03-20 @ 20:45:20
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: marie

trodde frisk luft var bra för hosta men de verkra de inte vara i ditt fall. jobbigt att inte ens kunna gå ut. Men pencillin brukar verka på några dar så de kommer att bli bättre snart ska du se! krya på dig

2009-03-21 @ 13:23:44
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits