Promenad

Idag åkte vi (jag, David och Devin) och hälsade på min morfar som just nu är på Högliden här bredvid för att ta ut honom på en promenad. Han blev glatt överraskad vill jag lova och jätteglad för att vi tog ut honom en liten stund :) Så dåligt att de inte får gå ut annars om ingen kommer dit och hälsar på. Vi gick iaf en promenad på ungefär en halvtimme och det var väl max vad jag klarade av och då fick jag kämpa -haha- Jaja, morfar vart glad iaf och det var det som var meningen!

Efter det åkte vi ut till Davids mamma för att leka lite med Devin ute på gården där. Är så bra för det är inga bilar eller någonting som kör där, så han kan springa helt fritt nästan och det tycker ju han är jätteskoj såklart! När vi hade lekt färdigt ute så kom Davids mamma precis hem från jobbet och bjöd då på mat -mums- Inga fel att bli bjuden ju. David fixade lite med deras dator också som krånglar hela tiden och nu har vi precis kommit hem.

Devin har precis lagt sig nu och jag ska vänta på förlossningskliniken och ta det lugnt.

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Låter skönt att orkat en liten promenad.

Postat av: Maria

Låter som ni har haft en trevlig onsdag!

2009-03-26 @ 06:42:08
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: marie

skönt för honom att komma ut lite. mår han inge bra? :/

2009-03-26 @ 20:49:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits