Svar på kommentar:

Anonym om Sleeping Beauty:
Varför sover han i resesäng för?? Är det inte bättre med en växasäng i så fall?!


Han sover i en resesäng för han fastnade bara i spjälorna hela tiden när han sov i spjälsängen eftersom han inte ligger still för fem öre. Han är som en orkan i sängen! Jag vill inte ha honom i en växasäng än eftersom det då är stor risk att han trillar ur när han är så vild i sömnen, dessutom vill jag inte att han ska kunna gå upp på natten om han vaknar. Bättre då att han somnar om självmant, vilket han också gör i resesängen. Han trivs där och vi trivs med att ha honom där i så jag ser ingen anledning till att byta säng än på ett tag!

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Angry mama :P

Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Bra att ni hittat en lösning som fungerar:) Däremot undrar jag hur det är med den maxlängd som brukar finnas för resesängar? Hur länge kan ni ha eran? Jag tror att för de jysk-sängarna vi har får barnet vara max 85 cm lång (väga max 8 kg och inte kunna klättra ur själva). Så jag börjar bli lite orolig över att vi måste sluta använda våra snart:(



(Obs! Det var alltså inte jag som skrev den anonyma kommentaren)

2009-03-23 @ 19:12:51
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits