5 timmar

Helt otroligt! I natt fick jag 5 timmar sammanhängande sömn och det var såå himla skönt. Jag ammade Vilde klockan 22 innan jag somnade och sen vaknade inte han och var hungrig förrän tre och efter det vaknade han inte förrän sex igen och var hungrig. Så i natt har jag iaf fått ganska bra med sömn, sammanhängande sömn dessutom :) Vilde har också sovit bra och inte låtit speciellt tät i näsan alls, bara på morgonkvisten som det snorade till sig lite.

Nu på förmiddagen har vi varit en sväng till öppna förksolan och där erbjöd de massage idag, så jag fick lite taktil massage och det var såå sjukt skönt. De hade en massagebänk på ovanvåningen så vi (jag och masseraren) gick dit och där hade de tänt ljus och lugn musik -mys- Jag fick ryggmassage, armar/händer och ansikte.. underbart!!

Nu sover Devin middag och vi håller på med mat här.


Kommentarer:
Postat av: marie

vi va också där men ni hade redan gått:/

Du de lät oerhört skönt!

Postat av: Amy

Så skönt :D

2009-05-08 @ 14:59:00
URL: http://www.olimy.blogspot.com
Postat av: Rijo

Visst är det mysigt? På mitt nya jobb, där får vi massage en gång/månad. Jummy! Det är utanför arbetstid, men det gör inget... bara å njuta! Vilka fina kläder ni fått. Kram

2009-05-08 @ 20:17:52
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits