Besök

Idag kom Mikaela på besök en stund på förmiddagen :)
Var verkligen inte igår man såg henne eftersom hon bor i Norge nu, så det var jättekul!
Hon hade med sig ett paket till Devin och ett till Vilde.

  
Öppnar paket



Devin fick såklart öppna sitt paket själv, men för Vilde var det ju lite svårare så som ni ser på bilden så hjälper Zelda till med hans paket där ;) Devin blev jätteglad och skrek "bilen" innan han ens hunnit öppna hela för han såg vad det var. Sötnosen min! Han verkligen älskar bilar.

  

Devin fick en lastbil och en mobiltelefon som blinkar och låter och Vilde fick lite kläder :) Det var storlek 56 på kläderna men när jag höll dem framför Vilde såg det ut som han måste växa på sig bra mycket mer för att kunna ha dem, min pluttunge.

Vi var ute en svänga i sandlådan också och Devin såg till så att både jag och Mikaela fick sand i håret -tack tack-
Var iaf roligt med lite besök.

//S



Kommentarer:
Postat av: Maria

Skoj med besök jättefina paket barnen fick:)

Postat av: marie

va roligt. massa fint dom fick!

2009-05-02 @ 18:30:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

hehe tack. illa tvunge för att hålla gården i någolunda skcik;D

2009-05-02 @ 22:25:03
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits