Dreads

Dagen började med att jag och Devin tog oss ett bad tillsammans, eller ja, helt tillsammans är det ju inte eftersom vi inte har badkar -suck- Men ändå, så mycket tillsammans så det går här iaf. Det var mysigt och han älskar ju att bada :)

Sen bar det av till dagis, vi alla var med i bilen dit idag för efter det att vi lämnat Devin åkte vi iväg till Karlstad för att sätta i dreadsen på mig! Tog lång tid så vi fick ringa till dagis och säga att vi blev lite sena för att hämta storprinsen, men det var absolut inga problem alls som vanligt :) -skönt- Blev iaf jättebra i håret på mig, men nu är jag verkligen öm i hårbotten vill jag lova. Men ska man vara fin får man lida pin ;)


Sen nu på eftermiddagen har vi vart en svänga ner till stan för att byta shortsen som Devin fick av min mormor och morfar till en mindre storlek. De hade fått in massor med shorts nu så det blev inte riktigt likadana, men ändå, shorts blev det :) Var in till min mormor en sväng också och David hjälpte henne få upp en stol från förrådet så hon blev glad.


Hemma från promenaden till stan!

Nu sover Devin här iaf och Vilde myser med pappsen.



Kommentarer:
Postat av: sara

ååå fan vad snygg du skall vara då avis satte en kompis i dom eller frisör?

Postat av: marie

görfint:D

2009-05-19 @ 20:49:06
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: malin

Snyggt ;D

2009-05-20 @ 10:37:57
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits