Eftermiddagen

Eftermiddagen idag har spenderats lite hos min mamma och pappa och sen lite hos Davids mamma i skärgång. Hemma hos min mamma och pappa tvättade David bilen och min pappa tog fram en liten borste till Devin så han sprang runt och var överlycklig och sopade bort vattnet från backen :) Jag tog bilder med min mobil för jag hade glömt min kamera som vanligt, men jag får inte över bilderna till datorn för att vi har windows vista :( Helt sugigt!! Jag ska försöka få över dem snart iaf för han var såå söt när han sprang runt där och sopade tillsammans med sin morfar.

Vi åkte efter det iväg till skärgårn och där var det fullt med folk som vanligt!! Davids båda mostrar var där och sen var Devin och Vildes tremänning Arvid där ute också :) Så stor han blivit nu, kryper ju snart. Var riktigt trevligt där och vi fick oss lite mat -gott-

Nu sitter vi här och kollar på Robinson och sen blir det natten. Jag är såå trött nu för tiden, men det är ju inte så konstigt när man aldrig får sova mer än tre timmar i sträck typ.


Kommentarer:
Postat av: Amy

Jo Vista suger!! Låter som en härlig dag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits