Ensam

Innan klockan åtta imorse så kom min pappa hit och snodde med sig David för att åka till Borlänge till min bror och hämta möbler, så jag är ensam idag med barnen. Känns lite konstigt eftersom jag är så van att ha honom nära till hands, men det har gått riktigt bra ändå :)

Vi gick ut och gick förut och stannade till en stund hos min mormor. Där blev det ren kallabalik när Devin lyckades få tag på en tékopp och välte ner den över sig!! Jag bara kastade av honom tröjan och torkade och tröstade. Som tur var hade koppen stått där ett tag så vattnet var bara ljummet, men ändå. Kunde ju vart mycket värre :/ Nu hoppas jag iaf han lär sig att han inte ska försöka nå allting som står på bänkar och bord för det kan vara farligt.

När vi kom hem matade jag Vilde och sen Devin och direkt efter Devin hade ätit tog han mig i handen och ville lägga sig i sängen. Så himla söt :) Dock var det blöjbyte och sånt innan, men sen så. Inga problem att få honom till sängs inte.

Nu sover snart Vilde också och jag kan få i mig lite mat jag också kanske..


Kommentarer:
Postat av: Renate

Usch, otäckt när de får tag på koppar...oftast har de hunnit svalna tack o lov.

Postat av: sara

vilken tur att det inte var nytt te vatten!

2009-05-21 @ 14:24:11
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits