Farmor och farfar

Min farmor och farfar kom förbi här förut idag och det är ju verkligen inte varje dag man ser dem. Senast de såg Devin var nog på hans dop och då var han bara fyra månader, så det var ju liksom evigheter sen!!

  

Det blev paket öppning för min lilla herre när han vaknade eftersom de hade med sig paket till barnen. Fick jättefina kläder som jag faktiskt inte ens tagit kort på -slapp- Devin tyckte dock det var roligare med pappret och snöret än själva innehållet, tacksam som han är ;) Han fick ett får också och då blev han glad eftersom han vet hur de låter, så nu så fort han ser det säger han Bäää!


De kunde dock inte stanna så länge för vi var tvungna att dra vidare på Sebastians 20-årsfest vi. Men trevligt den lilla stunden det varade :) Jag gav dem en fin bild som jag tagit på Devin och Vilde iaf. De blev mycket nöjda.


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Kul med besök!

Kika gärna in och var med i mina tävlingar! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits