Gått

Solen tittade fram förut lagom till vi skulle gå och hämta Devin på dagis, så vi fortsatte ner till stan efter det eftersom vi skulle köpa koksalt till Vilde. Han är fortfarande jättetät i näsan och i natt kunde han knappt andas alls :/ Nässprayen som vi köpte till honom gör verkligen ingen nytta överhuvudtaget, så nu ska vi testa detta.. Tove sa att det var bra och då litar vi på henne tills motsatsen är bevisad ;)

Vi var iaf ute och gick ca en och en halv timme idag också, inte så illa gjort tycker jag. Nu har jag dock ont i både ben och fötter, men känns ju iaf att jag gjort något bra!


Kommentarer:
Postat av: marie

kiak gärna hit nån dag när ni har vägarna förbi:)

Postat av: nathalie

Jag gjorde egen koksalt lösning till liam det är ju samma sak =) Funkade prima!

2009-05-06 @ 20:32:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits