Jättefint väder

Åhh idag är det jättefint väder igen och det är så himla härligt att vakna till en strålande sol istället för mulet med regn, man blir faktiskt mycket piggare!
David är nu ute och går med barnen och Henrik en svänga. I eftermiddag blir det att åka ut till Davids mamma för vi ska fika lite och sånt för att fira att Thim fyllt 26 år nu. Annars vet jag inte riktigt..

Min mage känns iaf bättre, men jag får typ ont när jag känner mig stressad märker jag. I natt fick jag skitont när jag suttit och ammat Vilde och han sen inte ville somna om. David skulle se till så han somnade och stoppa in nappen, men han somnade ju innan Vilde, så jag fick ju ligga vaken och säga till hela tiden att han tappat nappen. Jag kunde ju inte gärna klättra över David för att göra det hela tiden eftersom vi bytte sida i sängen just för han skulle det -suck- Jaja.. Man får väl vara ensamstående på nätterna då ^^


Kommentarer:
Postat av: Joanna

ja super härligt väder, man blir mycke piggare å gladare

Postat av: sara

ja vädret gör verkligen mycket, barnen blir glade också tycker jag.



du får gå ut och lägga dig på soffan och sova, och inte sitta här när dom är ute och går ;)

2009-05-31 @ 11:22:14
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: marie

ja tänk va lite ljus kan göra!

stressmage låter de som!

2009-05-31 @ 17:53:30
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Renate

Lägg dig i ett annat rum när du ammat färdigt, då måste ju han vakna och ta tag i det.

2009-05-31 @ 18:05:40
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits