Lite bättre

Tror det känns pyttelite bättre nu, men inte så mycket. Fattar verkligen inte varför det gör ont. Hade jag vart magsjuk hade jag ju spytt och skitit, men det gör jag ju inte. Skumt och jobbigt!
Bara sen igår har jag gått ner två kilo!! Inte så sunt.. Sitter iaf nu och försöker få i mig smörgåsrån och lite mer proviva, men det går ganska trögt.

David tog iaf båda barnen nu och skulle ner och kolla lite på en fisketävling här vid hamnen som Kenth är med i. Han var ute en stund med dem förut också så jag kunde vila lite -skönt-

Vilde har inte sovit någonting på hela dagen idag förutom den stunden i vagnen förut när David var ute och gick. Han kan verkligen inte sova här hemma.. bara vagnen eller bilstolen som duger! Ja, på nätterna sover han ju i sin säng såklart, men det är ju enbart nätterna han kan det. Skumt.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Hoppas du kryar på dig snart!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits