Morgonpigg bebis

Ja, imorse fick ju Vilde för sig att det var morgon klockan fyra. Han hade verkligen uggleögon och var jättepigg! Det kan jag lova att jag INTE var eftersom jag redan ammat varannan timme -gääääsp- Så idag kommer jag nog inte känna mig sådär jättepigg och fräsh, för man känner sig fan ofräsh när man ser ut som en pundare på grund av all jävla pollen och sen inte fått sova på det.

Var iaf till dagis med Devin vid åtta. Han fick börja en timme tidigare idag för vi ska hämta honom 10.45 sen för att åka till BVC på 18-månaders koll med spruta och grejer. Får se hur det går, han var iaf glad att få komma till dagis :)

Nu ska jag åka och köpa frukost för jag är hungrig!!


Kommentarer:
Postat av: malin

Skönt att han får börja tidigare då, här är dom skit träliga med sånt.

Postat av: emm

Då är vi två om ser ut som pundare med svullna pollenögon och dålig sömn.haha

2009-05-14 @ 10:51:24
URL: http://vildesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits