Natti

Nu har vi kollat klart på en film här, Detroit rock city, så nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och försöka sova. Hoppas verkligen Vilde inte är lika tät i näsan i natt för jag kan knappt sova då.. ligger bara och oroar mig för honom juh :( Sen sover juh han verkligen jättedåligt när han är så tät med och han behöver nog också sina timmar faktiskt.

Färgade håret på David förut. Han ville ha svart, så nu är han svarthårig. Aldrig sett honom i det förut, men han påstod att han skulle bli skitsnygg i det för han har haft det förut ;) Jag har inte riktigt vant mig än, men klart han är snygg alltid!

Nej, nu blire att bädda rent sängen med nytvättade sängkläder och sen lägga sig!

Sov gott allesammans!




Kommentarer:
Postat av: Angelica-mamma till Liam <3

Du får lägga ut bild, så vi får se hur det vart :D Hoppas lille sötnosen vilde blir bättre i näsan! Krya på honom..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits