Ont i magen

Inte nog med att jag haft ont i magen i natt, Vilde har vaknat ungefär en gång i timmen och velat äta också. Gissa om jag är trött!? Känns verkligen som man är ensamstående på nätterna för David han märker ingenting överhuvudtaget. Vilde är så tät i näsan och snorig så när han äter så kan han inte äta så länge för han vill ju gärna kunna andas också, så då äter han mindre men oftare nu istället och det är riktigt jobbigt. Jag måste ju dessutom försöka ge honom nappen som han vill ha där emellan också och byta blöja med mera för även om jag ber David om hjälp så somnar han bara om på tre sekunder så det är ju inte så mycket hjälp att räkna med.

Har iaf försökt sova lite nu på dagen när Devin är på dagis, men Vilde skriker ju bara när han är hos David så det har inte gått så bra :/ Han är lite mammagris tror jag.

Snart är det iaf babymassage, ska försöka ta mig dit även om jag har ont i magen. Vet inte vad det är för konstigt, för det känns riktigt konstigt. Inte illamående eller något sånt utan bara värker typ -störande-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits