Öppna förskolan

Jag, Devin och Vilde blev skjutsade till öppna förskolan imorse av David. Han ville inte med in, men det gjorde inget för jag skulle ändå in och träffa Jenny där. Jag hade tänkt att gå dit först, men sen så kollade jag ut och ångrade mig direkt. Fy tusan vad det regnar idag!!
Devin var ovanligt mammig idag faktiskt, men tillslut gick det bra att springa iväg och leka lite :) Han kom lite då och då för att titta till Vilde och så bara.. så himla go är han mot honom ♥

Jenny fick såklart hålla min lilla plutt lite, men han var inte på så bra humör idag. Han vill helst ligga vid bröstet och snutta han och sova där, men det blir man ju ganska låst av så han får allt försöka klara sig lite själv i några minuter emellanåt på en kudde eller så ;) Just för stunden så har jag lyckats få honom att somna och lagt honom på en kudde i soffan.. han brukar alltid vakna om man lägger honom någonstans, men nu gick det bra för en stund iaf.

Resten av dagen vet jag inte vad det blir, man är ju iaf inte sugen på att vara ute direkt! Blir kanske att åka till skärgårn till Davids mamma.. vi får se!


Kommentarer:
Postat av: marie

nej verkligen inte bra väder idag. aha så de var öppet idag:)

Postat av: sara

ja men så här är det alltid, så blir det bättre i juli igen.

2009-05-22 @ 19:50:14
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits