Regnpromenad + magont

Vi gick 4,9 km igår trots att det regnade på ganska bra ute. Det var dock ganska dumt för jävlar vad ont i magen jag fick!! Trodde seriöst jag skulle få ringa på ambulans eller något här sen för jag trodde jag skulle dö. Fick till och med övervinna min extrema rädsla för att spy och stoppade fingrarna i halsen i hopp om att det skulle bli bättre.. det blev det inte :( Inte sovit något i natt alltså, bara vridit och vänt på mig -aj aj- Fattar inte vad det är med mig!?
Nu är typ första gången som jag tar mig upp idag och jag har fortfarande ont :( Druckit lite proviva och käkat några smörgåsrån, men mer går inte ner.

Drygt som fan för jag hatar att ha ont i magen!!


Kommentarer:
Postat av: marie

usch va jobbigt inge bättre alls?

Postat av: Anonym

Tycker du ska kolla upp de där=/

2009-05-29 @ 16:08:59
Postat av: Hanna

blindtarmen kanske?

2009-05-29 @ 16:42:01
Postat av: Sandra

Det kan vara magkatarr! Gå till apoteket, dom har bra medicin :)

2009-05-29 @ 17:32:45
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Låter precis så som jag hade, fick så ont så jag mådde illa och vart helt yr :S Vet ej vad det var, men jag köpte losec mups på apoteket, och så fort jag kände att det började göra ont så tog jag en & det gick över.

Kan ju va början till magsår eller magkatarr(stavast?) :/

2009-05-29 @ 18:25:16
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Virre

Kolla upp det om inte blir bättre. Krohn syndrom kan det vara fast man inte kan tro det! Det började exakt likadant med båda min mamma och min moster och de sitter med det nu båda två. Det är tarminflamation som varar resten av livet. Måste käka SVINDYRA tabletter resten av livet. Inget kul alls. Var försiktig och vänta inte förlänge.

2009-05-29 @ 19:41:22
Postat av: Linda med tvillingdöttrar

Låter inte bra:( Jag tycker du ska fråga någon. Jag kan få hemska "attacker" av kramper i magen. Det bränner och svider så att jag knappt kan andas. Tror det har med magsyra eller något sånt att göra eftersom det brukar komma när jag stressar till bussen på morgonen (och druckit kaffe utan att äta något). Men det brukar gå över på en kvart ungefär. Är det ihållande? Är det i mat-magen (där revbenen slutar) eller längre ner? Är det mer i livmoder-området kan de kanske vara inflammation eller något sånt, blindtarmen... Ring sjukvårdsupplysningen om det inte bli bättre riktigt snart. Kram

2009-05-29 @ 21:41:55
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se
Postat av: sara

begär att dom gör en gastropi på dig..

2009-05-30 @ 14:37:44
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits