Eftermiddagen

På eftermiddagen tog vi oss ut i skärgårn. Så fint väder och vi tänkte gå ut i skogen där lite så Devin kunde springa fritt och leta pinnar och kottar och annat skoj han gillar att plocka från marken. När vi kom dit var ju Stig och co där så Devin kom på andra tankar än att springa i skogen, men vi hann iaf med en liten tur :) Han är såå duktig på att gå själv bredvid vagnen nu och han lyssnar iaf för det mesta när man ropar på honom.

  

Blev ju en hel del grävande i sanden också för hans del :) Han såg hur jag öste sand i kärran där och då skulle han ju göra likadant såklart. Han är så duktig så min lilla pojke!


Vilde han sov som en stock i vagnen precis hela tiden vi var där. Fattar det inte, men så fort han hamnar i vagnen så sover han som en stock och kan sova nästan hur länge som helst! :) Devin var likadan när han var liten, han älskade att åka vagn och somnade typ så fort han såg den haha. Skönt det iaf, hellre att de sover i vagnen än gallskriker!

  

Devin var iaf hur glad och nöjd som helst där på gården tills han sprang iväg och trillade ner för trappen!! Jag såg hur han kutade mot den på altanen när jag var inne så jag sprang ju såklart efter och skulle stoppa honom, men då tror han ju att han blir jagad och leker jagalek så han sprang fortare och poff så flög han med huvudet före nerför trappen :( Skithemskt!! Det gick som tur är bra, men jag blir ju livrädd varje gång han slår sig och jag tycker han slagit sig mycket nu senaste tiden -snyft- Gör ont i hela mig när jag ser att han får ont, usch!! Hans skrapsår som precis försvunnit på nostippen.. nu har han ett nytt där och en liten bula i pannan -kraken-


Mina gullungar!

Nu sover iaf barnen här hemma och jag och David har precis kollat på X-men Origins Wolverine som faktiskt var riktigt bra. Nu blir det alldeles strax sängen för mig också!


Kommentarer:
Postat av: Renate

Stackarn =/ Det hör ju tyvärr till.

Jag såg inte först att det var Devin på bilden =O

Postat av: sara

naaaw så söta!

2009-05-25 @ 11:01:47
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser ut som ni haft en underbar dag:) Jättefina bilder allihop men den sista bilden får mitt hjärta att smälta lite extra :-).



Ha en fin måndag!

2009-05-25 @ 15:05:49
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits