Varmt

Vilket strålande väder vi haft (har) idag!! Vart ju hur varmt som helst verkligen, så efter jag vart och hämtat Devin på dagis tog vi oss ut. Gick en sväng ner till stan där vi införskaffade oss en snorsug åt Vilde, sen tog vi oss även en glass också -mums- Jag och Devin delade på en sockerfri vaniljglass och David tog någon äcklig magnum som vanligt. Man vart svettig som en gnu av att gå dit och hem iaf och jag vågar ju knappt ta av mig någonting heller för jag vill inte ha någon mjölkstockning direkt!!

Vi var iaf ute nästan hela tiden tills Devin skulle ha kvällsmat och nu sover han som en stock inne i sängen :) Så härligt att han kan dessa rutiner nu och aldrig klagar.


Båda mina lortgrisar har fått ett bad idag också -skönt-



Kommentarer:
Postat av: marie

jag fullkomligt älskar twister:D

Postat av: * Linda me Cazandra *

Sötisar =)

2009-05-26 @ 10:18:39
URL: http://mammaliinda.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits