Duktig

Förmiddagen idag har som vanligt på måndagar spenderats på baby cafét :) Trevligt som vanligt!

Eftermiddagen har spenderats hos Marie som också börjar bli en vana på måndagar :) Riktgit trevligt det med. Åt stuvade makaroner och broccoli -gott- Sen kastade Devin och Neo tidningar på hela golvet, men Devin var duktig och städade upp sen. Han har även varit så himla duktig idag och sagt till att han behöver kissa fast att han haft blöja på sig. Så tre gånger kissade han på toaletten hos Marie. Behöver jag ens skriva att jag är stolt?

Har varit en bra dag idag fast att jag fortfarande har lite ont. Konstigt!


Kommentarer:
Postat av: marie

vart super trevligt:D

verkligen jätte duktig men jag tror starkt att det är nått att visa gudmor vad han kan tex krypa lr vad säger du hihi;)

Postat av: Carro

Vilken härlig dag till skillnad från vår. Bara varit inne för det har spöregnat HELA dagen :(

2009-11-02 @ 21:21:52
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: madde

kan man inte få ont i ryggen pga liggamenten?? inte så länge sen du fick barn o kanske finns ett samband där??

2009-11-03 @ 08:33:26
URL: http://nogg.se/myangels

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits