Fastnat

Igårkväll hörde jag Devin inne på sitt rum innan jag skulle lägga mig, han satt och pratade ledset om något. När jag kommer in sitter han i sängen och säger tutten helt gnälligt och letar förtvivlat efter den. När han fick den var det bra igen och han somnade.
Jag hann precis lägga mig i sängen och blunda så hör jag hur han skriker till där inne så jag springer ju in och frågar vad det är. Fastnat säger han och jag tänder lampan. Då har han fastnat med handen mellan sängen och byrån och den satt verkligen fast! Fattar inte hur han lyckats med det, men så fort jag fick loss den la han sig igen och somnade.
Jag la mig också och somnade för att vakna igen klockan halv ett av springande steg mot vårt sovrum. Inrusande kommer ju Devin och eftersom det är kolsvart så snubblar han på en grej och ramlar in i vår säng och börjar gråta :/ Vilde vaknar ju också och det blir lite kalabalik en liten stund. Devin brukar ju aldrig komma upp till oss på nätterna, bara hänt en gång tidigare och det var också runt klockan ett. Jag bar iaf över honom till hans säng igen och trodde han somnade.
Jag gick och la mig och matade Vilde som var vaken efter att Devin kommit in och skrikit. Precis när Vilde somnat så hör jag hur Devin gråter igen på sitt rum.. Ingen aning om varför men det blev bra igen efter jag kommit in och klappat lite på honom.
Vilde vaknade ju såklart så jag fick försöka få honom att somna om.

Puh vilken natt. Jag är trött idag!


Kommentarer:
Postat av: marie

du det förstår jag verkligen att du är då. Hoppas denna natt blir betydligt bättre!

Postat av: sara

fy vad jobbigt :-(

2009-11-04 @ 09:59:36
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits