Huvudvärk

De senaste tre dagarna har jag verkligen haft konstant huvudvärk och gått på ipren hela dagarna. Känns som hela hjärnan är lös och jag måste vrida på huvudet jättelångsamt för att det inte ska dunka :/ Usch. Jag vet att det beror på sömnbristen, men vad ska man göra?
David förstår inte att jag är så trött som jag är fast att jag säger det.. igår fick jag ändå ligga närmast Vilde och stoppa in nappen på honom hela natten ungefär. Klockan 4 gjorde han dessutom morgon.. -kul-

Jag är så himla trött!


Kommentarer:
Postat av: mormor

Synd att Du inte får sova, kan ni inte prova att byta så att Devin sover hos er någon natt och Vilde i hans rum.

Kontakta Djurhemmet ang katterna och se om de kan hjälpa till.

Klaga inte på David hela tiden, han är en typisk kar, din pappa var lika dan, hörde heller inget. David behöver ju sova för att klara av att jobba, ni behöver ju varenda krona.

Vilken tid i morgon? Kram

2009-11-10 @ 09:31:00
Postat av: Amy

Vilde kanske skulle sova bättre i Devins rum?

Postat av: Maria

Vad jobbigt det låter =(

Tycker ändå inte argumentet att han behöver sova för att kunna jobba håller riktigt, du behöver oxå sova för att klara ditt jobb.. som är barnen! Och att jobba "ute" behöver inte vara jobbigare än att jobba "hemma", bara för att man går hemma på dagarna betyder det absolut inte att man får tid att vila ut, tvärtom :/



Hoppas du får lite sömn snart!

2009-11-10 @ 19:27:26
URL: http://o0misa0o.blogg.se/
Postat av: marie

tony säger likadant. han kan inte förstå hur himla trött jag är. Men då tycker ajg gott och väl dom kan ta sina barn nästan hela dar+natt i 2 veckor så får dom se hur vi känner oss!!

2009-11-10 @ 19:33:08
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits